3.30.2015

livstecken



jag lever! packar, oroar mig och är pirrig inför att resa imorgon (hemlig destination, jag har ingen aning). fyller 18 på torsdag. knäppt. läskigt. vuxet. tänkte börja höra av mig här mer nu, när jag är typ frisk igen. det tog ett tag. var rädd för att vara här. är inte det längre

pluggar på organ för tillfället, därav illustrationen. dålig mobilbild, det är okej.

puss

translation: I'm still alive, I promise. My parents are treating me to a secret trip since I'm turning 18 this Thursday. SUPER scary. Also I'm studying organs at the moment, explaining the illustration above. 

2 kommentarer:

  1. Wow, har du ritat det där hjärtat? Så duktig du är :D

    SvaraRadera
  2. Wah vad fint! Och grattis i förskott förresten, hoppas du får en galet bra födelsedag (för det är du verkligen verkligen värd)

    SvaraRadera