9.21.2014



livet går väl mest ut på: plugga, sova, äta, plugga, stressa, åka buss, sova, äta. allting är lite trist och samtidigt så himla jävla spännande - äntligen, för första gången sedan jag var typ fjorton år, så händer det faktiskt något. så sjukt fint och bra och älskvärt att finnas!
(för övrigt, en fantastiskt god frukost för ett par dagar sedan; havregrynsgröt med sojamjölk, äpple, banan, frön, fikon och jordnötssmör.)
Förresten! Finns det något speciellt ni vill att jag ska blogga om? Försöker hitta tillbaka till energin, motivationen och kärleken till att dela med mig av mitt liv på cyberspace igen.

life mostly consists of a continous circle of studying, eating and sleeping. boring in one way, extremely exciting in another. for the first time since I was fourteen, everything is happening fast and in a positive direction, and it's intriguing to see my life as something amazing.
(By the way, this was an awesome breakfast I had a couple of days ago; oatmeal with soymilk, banana, apple, seeds, a dried fig and peanut butter)
Oh and one more thing! Is there anything specific you'd like me to blog about? I'm trying to rediscover my passion for blogging again. 


/my

5 kommentarer:

  1. Tycker alla dina bilder och inlägg är fina! T.ex. Böcker som du läst skulle jag gärna höra om (av glimtar på instagram att döma läser du väldigt bra sådana!) Och politik kanske, och filmer, men annars är dina frukostar, klädsel och träffande texter om jobbiga saker precis det jag tycker är fint att läsa om! Tack för fin blogg<3

    SvaraRadera
  2. skulle vara trevligt att läsa om minnesvärda fina/romantiska/sorgliga/spännande småstunder i ditt liv! behöver liksom inte vara mer än 3-4 rader. tack å hej!

    SvaraRadera
  3. typ dina vänner och lund som allt verkar vara så fint!!

    SvaraRadera
  4. tyckte om dina 'photoshouts' i skogen så himlans mycket

    SvaraRadera
  5. Hej My! Jag ville bara säga att jag älskar din blogg och dina texter. Du får mig att bli positiv på livet och se saker ur andra perspektiv :)

    SvaraRadera