6.09.2014


play it

Det händer bara så himla mycket nu, det går så fort så fort så fort så fort. Det är som att tröttheten som tog över allting i september liksom har gjort mig mindre oroad över framtiden, vilket nog är något positivt. Mitt huvud har blivit ett tomt skal som jag desperat försöker fylla med vackra ting igen. Jag gör mitt bästa, lyssnar på Chopin, skriver dagboksinlägg och dricker otroliga mängder kaffe. Det tar bara sådan himla lång tid, alldeles för lång tid. Vill bara vara frisk. 
Denna vecka kommer åtminstone att bli väldigt, väldigt rolig. Det är första gången på länge som jag orkar ha roligt, så det är bäst att ta igen allt jag missat!

My life is pretty hectic at the moment, everything is moving so, so fast. It's almost like this tired feeling that has been haunting me since september have made me less worried about the future, which I guess is a good thing. My head has become a blank, empty space that I'm trying to fill with pretty and meaningful things again. I'm listening to Chopin, scribbling in my journal and having lots and lots of coffee. It takes time, so much time. I just want to be recovered already. At least this week will be packed with fun stuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar