2.08.2014

instagram januari-februari

hatade vintern och åt havregrynsgröt med banan, bovete, russin och lite annat.
ytterligare en helgfrukost (mannagrynsgröt med blåbär, mörkt bröd med färskost och äpple) samt ett klädval som jag var supernöjd med (har vuxit i mina kjolar, be proud)
konstaterade att spyken har way too much trappor och att det är svinjobbigt, plus åt ännu mer mackor med äpple och strödadlar.

har varit lite dålig på att uppdatera eftersom att naturlinjen är så otroligt krävande just nu, speciellt när man är som jag och inte ens gillar naturämnena. Får hålla ut och längta efter tvåan när jag får läsa psykologi och historia

2 kommentarer:

  1. Varför valde du natur om du inte ens gillar dess ämnen? Bara nyfiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej anonym! Haha, förstår att det verkar helkorkat, men jag har liksom en plan. På skolan jag går på finns möjligheten att gå natur med inriktningen samhäll (vilket resulterar i en otroligt bred linje som passar mig), och då ska jag dessutom välja till ämnen som psykologi, historia och politik och hållbar utveckling, vilket gör att det blir mer _min_ typ av linje eller hur man ska säga. Valde att inte gå samhäll eftersom att jag gick ut med högsta betyg i alla ämnen och ville ha en utmaning snarare än behöva utstå ytterligare tre år av tristess (vilket är en summering av mina grundskoleår). Kommer alltså inte att ta fysik 2, kemi 2 eller matte 4, vilket är de ämnen som jag inte riktigt trivs med till hundra procent.

      förlåt om det verkade jätteförvirrat eller liknande! fråga gärna om det är något du inte förstår!
      kram och puss

      Radera