2.19.2014

a little checked dress



tänker ha den imorgon på ett kalas! känner mest ja.

13 kommentarer:

  1. dina bilder är de finaste jag vet.

    SvaraRadera
  2. Var har du köpt den?

    SvaraRadera
  3. My
    jag brukar kika in på din blogg lite då och då, plus dina instagramkonton, och jag måste bara berätta för dig hur jag avundas dig på flera sätt. Utifrån ser ditt liv helt perfekt ut. Dock förstår jag att det inte är det, nästan tvärtom kanske? Men bara av att läsa det du skriver verkar ditt liv som en film. Dina foton är dessutom otroligt vackra, och jag har nog aldrig mött någon som skriver så fantastiskt som du gör. Du verkar så galet underbar.
    Att du dessutom kämpar och är så stark som du är, det är sjukt inspirerande. Jag har snart varit slav inför mig själv i två år och jag önskar att jag ville bli frisk och lycklig, precis som du vill. (synd bara att jag inte vill det. Än)

    Jag ville bara säga att jag ser upp till dig. Du är grym.

    SvaraRadera
  4. blir nästan lite arg på dig för att klänningen är så fin, blänger på dig nu. fast du är minst lika fin som klänningen så whatever du är supervacker my

    SvaraRadera
  5. men underbart fina bilder

    SvaraRadera
  6. din blogg är ju bara för fin

    SvaraRadera
  7. My! Jag måste få låna denna underbara klänning, puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. den kommer dock vara för kort för dig!!
      :(

      Radera