9.15.2013

♫♫♪♫♫♫♫♪♫♫♫♪♫♫


här är en höstlista. det behövs. 

förresten.
tack. tack som fan! alla era kommentarer, mail, asks, meddelanden, vykort och hälsningar har varit mitt syre de senaste dagarna, och jag vill inte för mitt liv att ni ska tro att de inte uppskattas bara för att jag inte hinner svara på alla, tvärtom. har suttit och gråtit över hur fina era ord är och hur fantastiska människor ni är där bakom skärmarna. det är sådant som gör det värt, sådana som ni.
jag mår okej. absolut okej fastän det gör ont. jag lockar håret och kysser främlingar och försöker dansa i mörkret ensam istället, och det får fungera helt enkelt. för man får inte bara sluta finnas liksom, det är inte okej. (hör ni det?)
dessutom, när man blir inbjuden till 20-talsfester och har cirka lika många vänner som det finns stjärnor på himlavalvet då går det rätt okej. 

6 kommentarer:

  1. Du har verkligen våldsamt bra musiksmak du. Och jag tycker att du är så himla bra som fortsätter fastän det gör ont.

    SvaraRadera
  2. perfekt för långa höstpromenader <3

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild, verkligen

    SvaraRadera
  4. Man får verkligen inte bara sluta finnas
    Hoppas att hjärtesorgen har krympt någon millimeter i alla fall. Ta hand om dig.

    Listan var fenomenal förresten!

    SvaraRadera
  5. men människa vad bra musik smak du har(!)

    SvaraRadera