8.14.2013

[woods]

6 kommentarer:

  1. Vetu, jag var på humanistiskt konfaläger förra veckan och träffade några från lund. Jag tror de pratade om dig. En 98:a och en 97:a. "My gustavsson, känner du henne?" "Ja! Hon är jättesnäll."

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det måste vara jag! jag är snäll!

      Radera
  2. Hej My! Du har en jättefin blogg:)
    Jag vet att du har sagt att du väger för lite, har du problem med maten, har du en ätstörning?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, ja, jag har en del problem med mat. riktigt var inom spektrat vet jag inte vad jag ska sätta det, och tycker att självdiagnoser är väldigt pretentiösa och onödiga, så vill inte säga något om den saken. Jag kämpar på, käkar och sover. Det är huvudsaken!
      Kram och puss

      Radera
  3. Okej. Om du inte får någon typ av hjälp redan så borde du kanske fundera på det. Det är lätt att man vänjer sig och bara kör på men det är så fel. Matproblem som förstör och som på något sätt tar ens energi är så ovärt att leva med. Även om man tror sig ha kontroll så kan det vara det sista man har. Du måste ta hand om dig My<3

    SvaraRadera
  4. Vad använder du för att redigera dina bilder? jätte mysig blogg!

    SvaraRadera