7.19.2013

Q/A

Om du var tvungen att leva utan ett av våra sinnen (syn, hörsel osv) vilket skulle du välja bort? 
Hörseln tror jag, hade inte kunnat leva utan att se. 


Böcker/film? 

Det går i perioder, men böcker är alltid bäst ändå!


Du är så himla fin, och det spelar ingen roll om du gör ett sånt inlägg eller inte, du är fantastisk hur som
Tack! Min kamera är knas och har inte haft tid att kolla upp problemen ordentligt.

hur vet man att någon gillar en? liksom gillar gillar?vi brukar inte träffas så jätteofta, fast denhär veckan träffades vi 1 gång (själva) och vi har skrivit till varandra på kik osv varje dag, men det är alltid jag som inleder samtalen. 
Alltså, kärlek är ju så svårt just med det där, att man inte riktigt kan läsa av andra människor till tusen. Tror att man får försöka satsa på att helt enkelt kasta sig ut ur sin trygghetszon, liksom se vart det leder. Tycker personen i fråga om dig så kommer denne att ge dig god respons liksom!

Vad är ditt absolut bästa sommarbestyr?
Träffa trevliga människor i en trevlig park, äta jordgubbar och filosofera. Senare kanske hitta en trevlig lägenhet med trevliga människor och dansa till hitmusik från åttiotalet i ett trångt fint kök. 


Om du var ett djur, vilket djur skulle du vara då?
Skulle nog ha varit ett rådjur, en räv eller en liten sur katt. Eller allt samtidigt. Det beror liksom på. 

Hej fina my! Vilka framtidsdrömmar har du? Vad gör du när det känns som att världen kommer att gå under? Vilka är dina bästa pepptipps när man känner så? Ha det bra! KRAM
Hej fina du! Mina framtidsdrömmar är inte så "färdiga" eller hur man ska säga. Vet att jag vill tågluffa, leva, hångla, uttrycka mig och ha roligt, men har ingen aning om hur, eller precis när. Vi får väl se! Lever mest på just nu. 
När världen känns som att den ska gå under så kokar jag ärtsoppa och ser tarantinofilmer under tusen täcken. Funkar alltid utmärkt. Kram!

Hur har din klädstil ändrat sig genom åren?
Alltså grejen är att jag eftersom jag bara är sexton år inte har hunnit ha så många klädstilar värda att visa upp, det har väl funnits korkade perioder som är en del av att hitta sig själv som prepubertal och osäker, men har liksom inte hunnit bli färdig med det än. Kom tillbaka med samma fråga om några år så kan vi säkerligen visa upp något ordentligt! puss

hej my! hur gör man om magen är full av fjärilar, men man vågar inte berätta? jag har gått och blivit kär i världens finaste tjej, men vet inte om hon känner likadant? tänk om jag berättar, och så är allt förstört.
Se frågan jag besvarade ovan! Liksom när det gäller kärlek så måste man tänka ungefär såhär: "Jag är ung, jag kan ändra mig, alla kan ändra sig. Världen går inte under men den är sjukt jävla astråkig om jag inte satsar på detta."
Någon måste ju alltid ta första steget, så är det bara. Antingen blir det något, eller så blir det inte något. Satsa!


hur har du fått så många fina besökare att hitta din blogg?
Vet faktiskt inte riktigt, jag har liksom inte haft någon strategi eller så. Har aldrig gjort länkbyten eller så, utan det har bara rullat på. Hoppas på att det fortsätter med det!

vad ser du allra mest fram emot i sommar? 
Värmen, och att äta massor av god frukt!


hur ser ditt rum ut, skulle inte du kunna lägga ut bilder på det någon gång? 
Absolut ska jag göra det! Har ju gjort om det och allting, men grejen är att jag inte lyckats hålla det städat eller bestämma mig precis hur jag ska ha det än. Det kommer till slutet av sommaren, påminn mig!


vilket är ditt absoluta favoritte? 
Dricker mest trist påste eftersom att löste gör mig nervös av någon anledning, kanske för att jag är så klumpig och alltid spiller ut en massa blad överallt.... Dricker roiboos och grönt te mest!


vilken låt är din absoluta favorit just nu, om du bara får välja en? 
Den här


läser dina föräldrar din blogg? 
Ja, jo. Ibland!


har du några syskon?
Nej, jag har inga syskon. Är syskonlös så att säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar