6.23.2013

Q/A

hur skulle du beskriva din klädstil?
superb.

en låt som beskriver hur du mår just nu


Kan inte du ha en bloppis?
vet inte, kanske!

Vart köper du dina kläder mest? Favoritbutik i Sverige? Favorit second hand?
second hand, AA, topshop, småbutiker. Favorit-andrahanden är Humana!

Vad väger du och hur lång är du?
är ungefär ungefär 165 cm lång och väger lite för lite för tillfället, men kämpar på. Heja!

Hur överlever man dagar när man är helt ensam? När man vill testa sina vingar från en bro och aldrig komma tillbaka?
Biter ihop, kämpar vidare, gör saker man tycker är roliga. Äter glass, och ger inte upp.  

vad tycker du är det bästa med din personlighet?
Att jag väldigt sällan blir arg på folk, att vara arg är så sjukt energikrävande. 

det bästa och sämsta med den senaste veckan?

bästa: teatern!
sämsta: hmm, vet inte. att jag var tvungen att avsluta mitt midsommarfirande alldeles för tidigt kanske. 


ditt absoluta (engelska) favoritord?
whirlwind

konstnär(er) du tycker om?

Èmile Bernard, Tove Jansson, Henri Rosseau, John Bauer

Hur mår du? På rikigt. Kram
helt okej! faktiskt. 

förresten, angående min cykelstöld, såg att någon missuppfattade det (vilket är mitt fel på grund av min formulering, hehe.) Hur som helst var cykeln övergiven sedan en lång tid tillbaka och efter att ha stirrat lite på den ville jag se ifall den funkade, vilket den med nöd och näppe gjorde. Eftersom att jag inte har någon cykel för närvarande som är min (har använt min mammas i tre år) så tog jag hem den. ska piffa upp den och vara glad över att den slapp skrotas eller rosta bort!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar