6.02.2013

Q/A

Hejni. På grund av rådande bekymmer med min kamera har jag inte kunnat spela in någonting mer än korta stunder (och ska jag göra detta så ska jag göra det rätt, inte sant?) så tills vidare får svaren publiceras i text!
Ta det lugnt, det har kommit in galet många frågor så det blir sjukt många delar denna gång.

Vad gör du en söndagseftermiddag när solen skiner och alla fikapengar tagit slut? & Vilken är din absoluta favoritgodis-sort? Puss! <3
Ungefär ingenting oftast, vilket inte är direkt min främsta stolthet. Ligger hemma under en miljard täcken och kuddar, ser gamla filmer och dricker saft. Typ så. 
Favoritgodiset är de där sura bläckfiskarna tror jag. (De som ser ut som dödskallar) Eller kanske center. Åh godis är gott över huvud taget tycker jag. 

Vad gör man när en kille inte krossat ens hjärta utan ens närmsta vänner? Vad gör man när man är helt ensam, hur överlever man?
Ärligt talat? Man gör slut. Hur ont det än gör, för det är så det är. Du kommer antagligen inte leva hela ditt liv med honom ändå, se det som en möjlighet. En människa som är snäll mot dig men inte mot andra är inte snäll. Så är det bara. Slutligen, detta. 

vilken är din absoluta favoritfärg?
Ärligt? Ingen aning. Tycker om mörkblått dock. Och klarrött.

vilket är ditt favoritplagg?
Den blåvitrandiga tröjan som jag fått av Samuel. Så himla bra och skön och lagom tunn. 

följer du några serier och isåfall vilka?
Här önskar jag att jag kunde säga ja men det kan jag inte. Ser inga serier nästan och följer ingenting. Följde how I met your mother innan men har lagt av med det också. Ser mest det som är på liksom, har noll koll. :(

vilka/vilket läppstift använder du?
Det billigaste jag kan hitta på tiger! Ska försöka ta mig samman och lägga ner lite pengar på ett riktigt bra läppstift en vacker dag, men är alldeles för bekväm och snål.


1 kommentar: