5.22.2013

the burning house

Hallå där kompisar! Vet inte om ni hört talas om sidan theburninghouse.com, men det är i alla fall ett superfint projekt som jag har haft ögonen på väldigt länge.

Idén är att man ska fotografera de saker som man skulle ta med sig först ifall huset började brinna, en blandning av praktiska, viktiga och sentimentala saker som på något sätt även ska kunna representera en själv som person. Himlans bra idé och gjorde min egen submission idag eftersom att jag ligger hemma i feber ändå och inte hade något speciellt att göra.

Vi får väl se om mitt inlägg dyker upp inom snar framtid!
börjar svara på frågorna när jag mår lite bättre fysiskt och inte ser ut som en tågolycka. 

3 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart

    SvaraRadera
  2. Älskar de, vem är på bilden? :)

    SvaraRadera
  3. Du har en så underbart fin blogg! Krya på dig<3

    SvaraRadera