4.20.2013

jag är ett tappat självförtroende

vet inte riktigt hur jag ska kunna formulera den här dagen i ord, för den har varit så himlans konstig och underlig och fantastiskt bra helt enkelt. Vi ger det ändå ett försök.

vaknade efter två timmars sömn med en ofantlig huvudvärk och ont i magen. aj aj. inte så bra. 


tog en mycket tidig buss in till malmö stad och hamnade på folk å rock med sköna typer, mycket trängsel, mycket pepp. ganska så bra. 

fick i alla fall detta signerat. väldigt bra.

och fick det av denne vackra man/människa/varelse. superbt jävla skybra. 
ps. ni som sa hej och så, tihi så fint!

10 kommentarer:

  1. Alltså jag pallar inte, jag ser så jäkla sne ut </3

    SvaraRadera
  2. sista gifen gör mig nästan galen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad heter din blogg?

      Radera
  3. ååh herregud gifen på håkan jag dör<33

    SvaraRadera
  4. asså sista gifen.. han är det finaste i hela världen typ

    SvaraRadera
  5. du och ellen var typ ännu sötare i verkligheten än på bild och jag kommer inte ens ihåg vad jag sa men det var kul att träffa er iallafall. kram.

    SvaraRadera
  6. åh vilka undebara GIF:s. Den tjejen har ju världens finaste leende!

    SvaraRadera