4.15.2013

I said a bangbangabangelibang I said a bangbangbangelibang


saker som är najs med livet är ju bland annat att jag kom in på naturlinjen med ungefär 50 poäng över medel, hade bästa randiga tröjan och fick A på ett teknikprov. Working it, working it.

andra saker som jag funderar på är bland annat varför jag har den där kjolen på alla gifar jag gör och vem det är som går bakom mig i gif nummer två. Är det far? Inbrottstjuv? Ex president Bush?

some things we will never know. 
ps förlåt för osammanhängande inlägg men är så superbt jävla asglad just nu.

12 kommentarer:

  1. the typical my-dans <3333

    SvaraRadera
  2. My du är så jävla BRA

    SvaraRadera
  3. ååååh jag dansar också så!
    grattis fina my!!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis finis! Du fattar inte hur det känns att se dig göra rörelser, liksom ah. Jag är helt förtrollad av dig. Längtar efter att få höra dig tala, vilken dialekt du har och sånt. HAHAHAHAHAH känner mig som en creepy psykopat. Du är cool iallafall

    SvaraRadera
  5. well hello there SEXBOMB. ps. snillejävel. A-barn. nörd. tönt. plugghäst. (lavio för det)

    SvaraRadera
  6. Gissar på ex president Bush. Känns mest rimligt liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller inbrottstjuv, kunde inte hitta nycklarna imorse = panik

      Radera
  7. åh din blogg är så himla fin, blir alldeles glad i magen av dig.

    SvaraRadera
  8. Jag har skickat ett mejl till din gammla adress.

    SvaraRadera
  9. var gör du dina gifar?

    SvaraRadera