3.30.2013

skönheten 1 - Mina fyra

skulderbladen underarmarna  öronen  nyckelbenen

tycker att komplex är det sämsta som finns i hela vida världen, och därför tycker jag att det är viktigt att försöka hitta de små sakerna som man tycker om med sig själv istället. här är mina fyra.

grejen med hela detta är att jag vill utmana er till att hitta era fyra saker som ni tycker om, alltså verkligen tycker om. för oavsett om era ögonfransar inte är sådär himlans långa, eller era lår inte är sjutton mil ifrån varandra eller tänderna sticker ut lite här och där så lovar jag att det finns saker även ni tycker om, små detaljer som söta öron och gulliga tår.
försök att hitta dem. och berätta för mig. 

43 kommentarer:

  1. händer, skulderbladen, ögonen och midjan

    SvaraRadera
  2. 1. mitt hår (oftast)
    2. my (du är en del av mig ok du bor i mitt hjärta)
    3. mina handleder
    4. inget mer än så

    SvaraRadera
  3. Ih vad fint inlägg.
    Ögon, läppar, naglar, smalben.

    SvaraRadera
  4. 1, handledsknölen
    2, ögonen
    3, ögonbrynen
    4, händerna (jag längtar tills de ser äldre ut. gamla slitna händer tycker jag är fantastiskt fint)

    Det där är min fyra. Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker om:
    mina handleder
    mina öron
    min mun
    och mina axlar/nyckelben
    det var förvånadsvärt svårt att hitta hela fyra stycken.. :(

    ps. du är jättefin hela du <3

    SvaraRadera
  6. Mina nyckelben, min rygg, mina ögon och min hals.

    SvaraRadera
  7. Ögonbryn, ögon, nyckelben, överarmar.

    SvaraRadera
  8. ben, hår (oftast), naglar, öron

    SvaraRadera
  9. 1. min ögonfärg
    2. mitt hår
    3. mina handledar
    4. mina nyckelben

    SvaraRadera
  10. Men åh så fin ideé. Jag tycker om min mage, mina höftben, överarmar och nyckelben.

    SvaraRadera
  11. (åh. svårt)

    1. ögon
    2. hår (ibland)
    3. nyckelben (ibland)
    4. handleder

    DU ÄR VACKER MY.

    SvaraRadera
  12. Åh. Hm. Tja, händerna, nacken, mitt vänstra öga... smalbenen ibland. Rätt sällan.

    SvaraRadera
  13. 1. mina små födelsemärken på axeln som formar en triangel.
    2. min näsa
    3. mina långa ögonfransar
    4. mina lagomt långa fingrar + lagomt stora händer

    SvaraRadera
  14. 1. armledsknölen
    2. mina läppar
    3. mina ögon
    4. mina fräknar

    SvaraRadera
  15. ögon, händer, armar, nyckelben

    SvaraRadera
  16. 1. ben
    2. öron (för att de är så roliga och utåtstående. jag har alltid haft komplex över dem men jag tycker om dem ändå. de är ju mina små öron.)
    3. ögonfransar
    4. min hårfärg

    SvaraRadera
  17. mina lillfingrar
    mina ögonbryn
    nej
    nej

    SvaraRadera
  18. handlederna, fingrarna, halsen, läpparna.
    (du är så fin jag går sönder)

    SvaraRadera
  19. allt förutom mitt ansikte

    SvaraRadera
  20. handleder, nyckelben, midja, ögon

    SvaraRadera
  21. Ögonfärg, nagelform, käklinje, hår, fötter.

    SvaraRadera
  22. handlederna, ögonbrynen och håret (oftast)

    SvaraRadera
  23. nyckelben, rumpa, ögonfransar, hår. Riktigt svårt att komma på men bara genom att skriva detta ger man sig själv en liten egoboost! Tack! <3

    SvaraRadera
  24. axlar
    ögon
    ögonbryn
    rygg

    SvaraRadera
  25. mina födelsemärken på kinderna (åtta stycken) som jag alltid har hatat men sedan bestämde jag att de faktiskt är fina för de påminner om stjärntecken. sedan mina ögon och mina fötter och min mage de dagar jag inte har ätit en massa.

    SvaraRadera
  26. Jag tycker om mina fingrar, mina fötter, mina ögon, ooooooch. mina ögonbryn.

    SvaraRadera
  27. Åh vilken fruktansvärt fin blogg du har. Just saying liksom.

    SvaraRadera
  28. 1. mitt axelparti
    2. mina fötter
    3. Linjen av födelsemärken på min högra överarm
    4. skuldrorna

    SvaraRadera
  29. - min mage (exklusive naveln, men that u already know)
    - handlederna
    - ibland mina läppar (bara ibland)
    - kanske ryggen, annars axlarna

    SvaraRadera
  30. Trivs med att vara plattbröstad och med att ha rakt hår. Tror att mitt bäcken är rätt okej.

    SvaraRadera
  31. 1.utstående öron
    2.mina händer, korta fingrar och sjukt stora handflator
    3.hals, den ä lång.
    (4. mina fötter )
    5. min näsa den ä knölig å sne men den är personlig.

    SvaraRadera
  32. Jag tycker om
    1. Mina läppar
    2. Mitt hår när det lägger sig fint.
    3. två prickar jag har längst ner på ryggen
    4. kommer inte på något mer hah.

    SvaraRadera
  33. Min midja (mage höftben)
    Mina ögon
    Mina kindben
    Min rygg

    SvaraRadera
  34. Mina läppar
    Mina nästan obefintliga bröst
    Det som syns av mina nyckelben (för det är nog det finaste som finns i hela världen, nyckelben alltså)
    Min navel

    Tack för denna fina idé, jag blev nästan lite peppad när jag insåg att jag faktiskt gillar något med mig själv. Tack.

    SvaraRadera
  35. Om du var på Ebbas skafferi igår så måste det ha varit dig jag såg, jag ber om ursäkt ifall du fick funderande/konstiga blickar från mig, haha!
    4 saker: Mina läppar
    Mina bröst
    Min midja
    Mina smalben

    SvaraRadera
  36. Mina axlar
    och mina händer och handleder
    mina bröst kanske...
    och mitt hår fastän det ibland är lite tråkigt med heltplatt hår :P

    SvaraRadera
  37. mina
    höfter
    blåmärkesknän
    öron
    och
    min
    rygg

    SvaraRadera
  38. axlar, nyckelben, hår, rygg

    SvaraRadera
  39. När jag tycker mitt hår är fint tycker jag resten är fint...
    1. Mitt hår (ibland, idag bl.a.)
    2. Mina armar
    3. Min nacke
    4. Min panna

    SvaraRadera
  40. antar att det kommer en del 2, men när? kram

    SvaraRadera
  41. mina bröst, min fitta, mina ögonbryn och mitt leende (även om det inte syns så ofta). My, jag älskar din blogg så oändligt mycket om du undrar <3

    SvaraRadera
  42. 1. Mina öron, spetsiga, krokiga alvöron på ett ungefär, och jag tycker om dem så mycket.
    2. Mina alldeles för långa ögonfransar, som får de flesta att snegla avundsjuk efter mig och även väldigt ofta fråga vad jag använder för mascara, när jag inte använder någon alls.
    3. Mina bröst. De är alldeles för små, syns knappt, men jag älskar dem, hade inte velat ha stora meloner som bara är ivägen.
    4. Min vänstra arm, för det mesta, även om den är lite full av nya och gamla sorger.

    Det är rätt svårt att erkänna att jag faktiskt tycker om mig själv lite ibland. Även om det nu bara är dessa fyra saker, så finns det ju alltid något.
    Kram på dig My, du är verkligen världens finaste, och jag älskar din blogg tiotusen gånger mer än jag älskar mig själv.

    SvaraRadera