2.27.2013

instagram februari

satt på café cream ungefär varenda dag hela förra veckan, och hängde lite med samuel också.
hittade en gammal (men rätt fin) bild på mig, samt bestämde mig för att detta är nog mitt favoritkassettband i min samling. så det så.
en liten frukost (äter nästan aldrig frukost så är inte bra på att komma på något) och hur jag såg ut idag. Tröjan har jag fått av Sam och jag vet inte riktigt var den kommer ifrån, men den är perfekt tunn och varm samtidigt. Hemskt flott med svart kjol och sammetskofta!

följ mig, jag heter kometkrig!

5 kommentarer:

  1. Jo, jag har målat ett porträtt av dig, här; http://dayviews.com/malavi/513169967/ , ifall du vill se.

    SvaraRadera
  2. hur kommer det sig att din blogg var mycker finare förut, inte så svart och svår som nu?

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte din blogg är svart å svår, jag tycker den är SUPER FIN!

    SvaraRadera
  4. vad har du för eyeliner?

    SvaraRadera
  5. din blogg är förresten sjukt fin

    SvaraRadera