2.17.2013




idag är det söndag och jag älskar min pojkvän. han har gett mig sin gröna ukulele som det står hans namn på. Samuel i spetig handstil, och det gör ont i hjärtat att läsa det eftersom att lyckan måste komprimeras på ett enda ställe i hela kroppen och liksom kämpar för att ta sig ut.

idag ska jag träffa Kajsa. Pop-kajsa, kram-kajsa och hur-jävla-fab-som-helst-kajsa. Vi ska göra pizza och jag ska mata henne med chokladmilkshake så att hennes baksmälla släpper lite. Jag älskar min Kajsa.

4 kommentarer:

  1. ÅH, VAD JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!

    SvaraRadera
  2. Så fint inlägg, och va fint du skriver! Tycker verkligen om dina bilder med, har alltid tyckt att det är fint när man tar bilder överifrån på en massa saker, ser så organiserat ut :)

    SvaraRadera
  3. Åh så sjukt vackra bilder!! Din blogg är helt underbar!

    SvaraRadera
  4. ÅH så himla fin blogg du har. dör.

    SvaraRadera